Paaseieren zoeken op 2e paasdag (maandag 6 april 2015)

Hallo allemaal,

Overal in de winkels zie je lekkere paaseitjes liggen, dus dan is het natuurlijk al weer bijna zover: Pasen.  En dus ook paaseieren zoeken!!
Net als ieder jaar kan dat weer bij Flevo. We nodigen jullie uit om net als de voorgaande jaren weer gezellig met z’n allen op zoek te gaan naar de bekende gele eieren.

Pasen 2015

Op maandag 6 april (tweede paasdag) zijn jullie van harte welkom. Om 09:15 uur worden jullie voor het zwembad verwacht. Natuurlijk is de hele familie (vaders, moeders, broertjes, zusjes, kinderen) ook uitgenodigd. Rond 10:30 uur hopen we alle eieren te hebben gevonden.

Natuurlijk zijn jullie er allemaal, zodat we er met z’n allen een gezellige ochtend van kunnen maken.

Tot dan!

Flevo Nijkerk