Start trainingen vanaf dinsdag 2 juni 2020

Beste leden, we mogen weer!!!

We hebben er lang op moeten wachten, maar we mogen onze geliefde sport weer uitoefenen! Het Jaap van der Krolbad is weer open en we zijn blij dat we water hebben kunnen reserveren, zodat jullie weer kunnen trainen. Een en ander moet natuurlijk wel volgens bepaalde richtlijnen in verband met het Corona virus.

Zwemmen

De trainingen vinden plaats op dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag. Kijk goed in het protocol wanneer je wordt verwacht.

Waterpolo

De WP trainingen vinden plaats op donderdag. Voor de jeugdteams JO-11,  JO-13 en JO-15 kunnen we binnen de richtlijnen waterpolo trainingen aanbieden. Voor JO-17 en de seniorenteams is er de mogelijkheid om banen te zwemmen.

Buitentraining

De buitentrainingen op de hockeyvelden komen hiermee te vervallen.

Protocol / Regels

Neem het protocol goed door en houd je aan de regels. Alleen dan kunnen we op een verantwoorde manier met elkaar sporten.

-Protocol voor de zwemtrainingen

-Protocol voor de WP trainingen