Clubkampioenschappen en zomervakantie zwemafdeling

Beste zwemmers, ouders/verzorgers,

Op donderdag 23 juni, dinsdag 28 en donderdag 30 juni a.s. vinden de clubkampioenschappen plaats van 18.00 uur tot ± 19.45 uur. LET OP: er is dus geen gewone training!!! Heb je je niet opgegeven, dan kun je dus niet komen trainen.

Voor iedereen die wel meedoet aan de clubkampioenschappen: doe je niet mee met een estafette op de finale-avond, kom dan toch lekker naar het zwembad met je zwemkleding. Er is namelijk ook nog even gelegenheid om lekker vrij te zwemmen. En het is natuurlijk wel zo leuk als er zoveel mogelijk zwemmers zijn om de medaille-uitreiking bij te wonen!

De laatste normale training van de zwemafdeling is op dinsdag 21 juni, de laatste zaterdagochtendtraining is op zaterdag 25 juni a.s. Voor diegenen die zich niet hebben aangemeld voor de clubkampioenschappen en ook niet trainen op zaterdag begint de vakantie dus na de training van a.s. dinsdag. Voor degenen die wel trainen op zaterdag en niet meedoen met de kampioenschappen begint de zomervakantie na de training van a.s. zaterdag. Voor de zwemmers die wel meedoen begint de zomervakantie na de finale van de clubkampioenschappen op donderdag 30 juni. Op zaterdag 2 juli is er geen training meer.

Graag zien we jullie allemaal weer terug na de zomervakantie. De eerste training van de zwemafdeling is op dinsdag 30 augustus 2016.

Wij wensen iedereen alvast een heerlijke vakantie!

Met vriendelijke groet,

De zwemcommissie