Clubrecord wedstrijd - dinsdag 17 december 2013

Aan alle leden,

Graag vragen wij jullie aandacht voor het volgende. Op dinsdag 17 december a.s. van 18.00 uur tot 19.45 uur wordt er weer een clubrecordwedstrijd georganiseerd. Alle leden kunnen aan deze wedstrijd meedoen en proberen een nieuw clubrecord te zwemmen.

Voor diegenen die nieuw zijn of die niet meer zo goed weten hoe het werkt, volgt hier nog even een korte uitleg. Tijdens de clubrecordwedstrijd kun je proberen om een clubrecord voor jouw leeftijd te zwemmen op een bepaalde afstand/slag waar je goed in bent. De records worden bijgehouden per slag, per afstand en per leeftijd, voor zowel dames als heren. Op de website http://www.nwvflevo.nl/index.php/clubrecords kun je nakijken wat de huidige clubrecords zijn. Als je bijvoorbeeld nu 7 jaar bent en een meisje en je zwemt het liefste schoolslag, dan kun je proberen het record op de 25 m schoolslag uit 2008 van Lisa Spee te verbeteren.

In de bijlage tref je een inschrijfformulier waarop je kunt invullen of je meedoet en welke twee afstanden/slagen (maximaal 200 meter) je wilt zwemmen.  Wij verzoeken je dit formulier in Word in te vullen en uiterlijk dinsdag 3 december a.s. via de mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) terug te sturen of uit te printen en ingevuld via je train(st)er in te leveren, ook als je niet meedoet.

(Er liggen enkele formulieren op papier klaar bij de zwemtrainers voor diegenen bij wij het bovenstaande eventueel niet lukt).

LET OP! i.v.m. de clubrecordwedstrijd komen de zwemtrainingen op dinsdagavond 17 december te vervallen. Meedoen aan de wedstrijd kan alleen als het inschrijfformulier tijdig is ingeleverd. Op de avond zelf kunnen er geen zwemmers meer aan het wedstrijdprogramma worden toegevoegd.

We vertrouwen erop, je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je vragen hebben over de clubrecordwedstrijd, dan kun je die stellen aan je train(st)er.

Met vriendelijke groet,

de zwemcommissie