Flevo ontvangt cheque Boni Sponsoractie

Onze vereniging heeft de laatste maanden mee gedaan aan de Jeugd Sponsoractie van de Boni.
De klanten van de Boni ontvingen bij hun boodschappen de bekende sponsormunten. Deze konden ze doneren aan één van de acht deelnemende verenigingen.
We hebben als Flevo twee actiedagen gehad, waarbij wij in de winkel actie konden voeren om zo veel mogelijk muntjes te scoren.
Op beide dagen is onze Flevo-jeugd heel druk geweest om in de winkel de klanten aan te spreken en te vragen om de muntjes. Dat was niet zonder succes, want Flevo had tijdens de actiedag bij Boni Wheemplein de hoogste dagopbrengst van alle Nijkerkse verenigingen bereikt.

Gisteren was dus de grote ontknoping. Alle 288 deelnemende verenigingen waren uitgenodigd om naar Harda’s Plaza te komen. In totaal deden er 39 Boni Supermarkten mee aan deze actie in 36 gemeenten.
De Boni had er een heel feest van gemaakt met een optreden van een paar bekende en minder bekende artiesten. Later op de avond heeft men de top 3 onthuld van verenigingen die het hoogste geldbedrag hadden gescoord.
Op nummer 1 eindigde een speeltuin vereniging uit Baarn met een bedrag van meer dan € 1500. Uiteindelijk was het de beurt aan de overige verenigingen om te zien welk sponsorbedrag zij zouden ontvangen.
Alle Nijkerkse verenigingen werden bij elkaar verzameld en uit handen van de bedrijfsleider van Boni Wheemplein ontvingen wij de sponsorcheque.
Namens Flevo hebben Henno, Hanneke en Taco een sponsorcheque in ontvangst mogen nemen twv maar liefst € 876. Dit is een enorm mooi succes, Flevo heeft het heel goed gedaan.
Flevo Bestuur met cheque

Dit resultaat is bereikt dankzij de inzet van onze jeugdige vrijwilligers. Zonder hen was de score en daarmee het eindbedrag zeker lager uitgevallen. Dus vrijwilligers …. BEDANKT !!!
Daarnaast zijn er heel veel vrienden van Flevo geweest die elke week weer de boodschappen bij de Boni deden en hun muntjes gedoneerd hebben aan Flevo. Dus vrienden van Flevo…... BEDANKT!!!

cheque van de Boni

Als laatste natuurlijk een bedankje aan de Boni die dit geld voor Flevo beschikbaar heeft gesteld.

De Boni heeft aangekondigd volgend jaar weer een sponsoractie te gaan houden, nu alleen nog afwachten of Flevo weer mee mag doen.

Bestuur Flevo Nijkerk