Flevo Ballen sponsoractie

Met ingang van 2014 starten wij met de mogelijkheid om tijdens thuiswedstrijden met gesponsorde wedstrijdballen te spelen. We zijn hiervoor op zoek naar balsponsors.

Voor € 25,- kun je al een bal sponseren. Natuurlijk mag elk team een balsponsor zoeken, ook voor hun eigen wedstrijd(en).

WP-Bal

Je krijgt hier de volgende attenties voor terug:

• Vermelding op website van Flevo
  • Vermelding in het wedstrijdverslag na de wedstrijd bij H1 en D1.
  • Een vermelding op de Flevo TV gedurende het hele seizoen met de wedstrijd die gesponsord is
  • Twee consumptie bonnen voor tijdens de wedstrijd

Geïnteresseerd in het sponsoren van een wedstrijdbal? Neem dan even contact op met Ad, Henno, Jurjen of Jasper. Geef dan gelijk even aan wie sponsort en voor welke wedstrijd.