Beste allemaal,

Binnenkort zal er weer badkleding met het logo van Flevo besteld worden. Het wordt bijzonder gewaardeerd wanneer alle zwemmers tijdens wedstrijden de badkleding van Flevo dragen.

Om ervoor te zorgen dat iedereen de juiste maat bestelt, kan er in week 4 op dinsdag 22, donderdag 24 januari van 18.00 tot 19.45 uur en op vrijdag 25 januari van 18.00 tot 19.00 uur gepast worden. Op die avonden is Carolien van Duinkerken aanwezig in het zwembad met pasmodellen van zwembroeken en badpakken, ook voor waterpolo. Kom gerust even langs om te passen en bestel de juiste maat. Carolien heeft bestelformulieren bij zich, maar je kunt ook gebruik maken van het formulier op de website.

Wanneer je de juiste maat al weet, dan hoef je natuurlijk niet te komen passen. Vul dan het bestelformulier in (zie bijlage) en lever dat z.s.m. in bij je trainer. Uiterlijk 31 januari a.s. willen wij alle bestellingen binnen hebben.

LET OP: de volgende mogelijkheid zal waarschijnlijk pas na de zomer zijn, dus maak gebruik van deze bestelronde!

Inmiddels hebben we van de vorige bestelling de laatste badkleding binnen. Deze kleding zal deze week door Carolien van Duinkerken worden uitgedeeld.

Met vriendelijke groet,

de Zwemcommissie