Beste leden,

Het nieuwe, hopelijk corona vrije, seizoen staat weer voor de deur. Dat betekent dat er weer een hoop activiteiten opgestart gaan worden.
Dit seizoen willen we gaan experimenteren om al deze activiteiten te voorzien van vrijwilligers met behulp van de Sportlink app.
In deze app kan je, naast wedstrijdprogramma's, standen en live scoreboard's ook zien voor welke taken een vrijwilliger gezocht wordt.

Er is een handleiding geschreven hoe het inschrijven en ruilen in zijn werk gaat. Deze is te vinden op onze website (zie link nummer 3 onderaan dit artikel)

Dit seizoen krijgen wij een hoop korting op onze badhuur, wat broodnodig is gezien de financiele situatie zoals die geschetst is in de Algemene Leden Vergadering.
In ruil voor de korting gaan we onder andere het groenonderhoud rondom het zwembad doen.
Met de sportlink app willen we de komende periode ervaring opdoen om vrijwilligers op deze manier te werven en in te zetten.

Mochten er vragen zijn over het gebruik, dan kan je contact opnemen met Richard Deuzeman.

Groeten,
De vrijwilligerscommissie (Corne, Jelle Wiersma en Richard)

Handige links