Zwemtrainingen april - mei 2015:

dinsdag 28 april normale training

donderdag 30 april 1e uur speciale training (zie hieronder), 2e uur normale training

zaterdag 2 mei normale training

dinsdag 5 mei geen training

donderdag  7 mei 1e uur geen training,
    2e uur wel training voor zwemmers 2e uur + techniekgroep 1 en 2
     (dus iedereen die op zaterdag mag komen zwemmen)

zaterdag  9 mei geen training

dinsdag 12 mei normale training

donderdag 14 mei geen training (hemelvaartweekend)

zaterdag 16 mei geen training (hemelvaartweekend)

dinsdag  19 mei normale training

donderdag 21 mei normale training

zaterdag 23 mei normale training (pinksterweekend)

Zoals gebruikelijk valt er op de donderdag voor een schoolvakantie tijdens het eerste trainingsuur weer iets leuks te beleven. Op donderdag 30 april is dit een training aquafitness die wordt gegeven door Melissa van der Horst. Zwemmers van het tweede uur die dit ook leuk vinden zijn uiteraard ook van harte welkom om mee te komen doen.

We vertrouwen erop, iedereen hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als er toch nog vragen zijn, dan horen we dat graag. Tot slot wensen we iedereen een fijne meivakantie en mooie feestdagen toe.

Met vriendelijke groet,

de zwemcommissie