clubkampioenschappen / zomervakantie

Aan alle zwemmers,

Beste zwemmers, ouders/verzorgers,

Op donderdag 4, dinsdag 9 en donderdag 11 juli a.s. vinden de clubkampioenschappen plaats van 18.00 uur tot ± 19.45 uur. LET OP: er is dus geen gewone training!!! Heb je je niet opgegeven, dan kun je dus niet komen trainen.

De laatste normale training van de zwemafdeling was gisteren. De laatste zaterdagochtendtraining is op zaterdag 6 juli a.s. Voor diegenen die zich niet hebben aangemeld voor de clubkampioenschappen en ook niet trainen op zaterdag zit het seizoen er dus nu op. Voor degenen die wel trainen op zaterdag en niet meedoen met de kampioenschappen begint de zomervakantie dus na de training van a.s. zaterdag. Voor de zwemmers die wel meedoen begint de zomervakantie na de finale van de clubkampioenschappen op donderdag 11 juli. Op zaterdag 13 juli is er geen training meer.

Graag zien we jullie allemaal weer terug na de zomervakantie. De eerste training van de zwemafdeling zal zijn op dinsdag 10 september 2013.

Wij wensen iedereen alvast een heerlijke vakantie en we hopen dat de zon nu toch eindelijk eens echt gaat schijnen, en dat 'ie dat dan ook een tijdje volhoudt!

Met vriendelijke groet,

De zwemcommissie