Flevobal  (en meer) op zaterdag 24 augustus 2013

Hallo Flevo leden,

Dit jaar bestaat onze zwem & waterpolo vereniging Flevo alweer 80 jaar en dit willen we niet helemaal ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom organiseren wij een leuke activiteiten middag te samen met het Flevobal.

Het Flevobal is zoals iedereen het gewend is, een sportieve middag om lekker te poloën voor zowel jeugd, dames en heren maar ook de zwemmers zijn zoals altijd van harte welkom. Op het (gras) veld worden leuke activiteiten georganiseerd voor jong en oud, Bijvoorbeeld:

• Tobbedansen
  • Springkussen
  • Buikschuiven
  • Pijl en boogschieten
  • Spijker slaan

Dit alles gaat plaatsvinden op: 24 augustus 2013.

* Hoe laat:

• Activiteiten: 13:00 – 19:00 uur
  • Flevobal:      15:00 – 19:00 uur
  • BBQ:           ± 19:00 uur - ???

* Kosten:

•   € 15,- euro pp inclusief BBQ + 2 consumpties
  •   € 10,- euro per kind tot 12 jaar inclusief BBQ + 2 consumpties
  •   gratis: leden van club van 50 + 2 consumpties

* Opgeven: is verplicht en dit kan bij Ad van Twillert via e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. doe dit voor 15 aug. En geef door wat je wilt gaan doen, en vermeld erbij of je bij de BBQ aanwezig bent.

* Betalen: Het liefst contant voorafgaand aan het Flevobal bij Ad van Twillert, dit kan aan de bar in het zwembad, maar kan ook nog op de dag zelf.

Tevens is er ook weer een loterij, waar je leuke prijzen mee kunt winnen. De opbrengst van het Flevobal, de activiteiten en de loterij gaat allemaal naar Flevo. Dus kom met zijn allen, en dan hebben we weer een fantastisch Flevobal.

Wij hopen iedereen in elk geval te zien op 24 augustus 2013.

Namens de organisatie,

Ad, Claske, Maarten en Naomi.