Hallo lieve Flevo leden,

Het einde van het seizoen nadert. Om het aankomende seizoen met zijn allen weer sportief te beginnen staat zoals altijd het Flevobal gepland en wel op zaterdag 6 september.

Aanvang voor het toernooi is om 14:30. Aansluitend zal de BBQ rond 19:00 aangestoken worden.

De kosten zullen ook dit jaar € 15.= per persoon zijn.

Dit is inclusief deelname Flevobal, BBQ en 2 consumpties. Kinderen tot 12 jaar betalen € 10.=.

Graag van te voren opgeven bij Richard Deuzeman (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)of Ad van Twillert (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Doe dit voor 30 augustus en geef dan ook aan of je mee doet met het toernooi, dit i.v.m. de teams maken. Denk ook aan de altijd zo leuke en boeiende badeendjes race met fantastische prijzen.

We zien jullie graag op 6 september verschijnen.

Groeten de activiteiten commissie,

Maarten, Richard en Ad

Update:

Beste Flevo-leden,

Het Flevobal stond gepland op zaterdag 23 augustus. Echter hebben we van veel leden al gehoord dat ze nog op vakantie zijn op 23 augustus en we willen graag dat er zoveel mogelijk leden op het Flevo bal aanwezig zijn.

De organisatie heeft daarom in overleg met het bestuur besloten om het Flevo bal te verplaatsen naar ZATERDAG 6 SEPTEMBER.
Bijgaand treffen jullie ook de nieuwe uitnodiging.

Voor de mensen die zich al aangemeld hebben, kijk even in je agenda en geef als het kan even opnieuw door of jullie willen deelnemen aan het Flevobal.
Sorry voor het ongemak, maar hopelijk kunnen we hierdoor zoveel mogelijk Flevo leden verwelkomen op het Flevobal.

De activiteitencommisie