Teamindeling Heren

Een paar weken geleden hebben jullie, n.a.v. de gevoerde gesprekken met vertegenwoordigers van jullie teams, een mail gehad met de teamindeling zoals die er dan uit zou zien.

Zoals beloofd deze definitieve indeling ook nog op de website.

WP Heren 2014-2015

Voor de spelers die bij Heren 1 staan geldt nog steeds dat er straks door jullie trainer Hans bepaald wordt welke 9 spelers (van deze 14) er uiteindelijk eind augustus ingeschreven gaan worden. De overige spelers zullen naar heren 2 gaan met de kans om zich verder te ontwikkelen en t.z.t. de nodige minuten te maken in heren 1.

Zijn er nog vragen…. Dan kun je terecht bij je trainer, aanvoerder of uiteraard ook bij ons.

De Waterpolocommissie

P.S.:  Er wordt nog gewerkt aan trainingstijden, trainer voor heren e.d. Wij hopen hier binnenkort meer info over te kunnen geven .......