Flevo gaat verantwoord loten verkopen met de Grote Clubactie

Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie. Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost €3,- waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen via het verkoopboekje

Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje (de bedankbriefjes met de deurzegel zijn dit jaar niet beschikbaar). De verkoopboekjes zullen in de week van maandag 14 september 2020 tijdens de trainingen aan de jeugdleden worden uitgedeeld. De QR-code die op het verkoopboekje staat leidt de koper naar jouw persoonlijke verkooppagina, dus alle loten die je op deze manier verkoopt worden op jouw naam verkocht.

Verantwoord loten verkopen online

Alle leden zullen op 19 september een mail ontvangen met het verzoek om mee te helpen zo veel mogelijk loten te verkopen. Check je spam als je hem niet voorbij ziet komen.

In deze mail vind je een link naar je persoonlijke verkooppagina waar je informatie vindt over hoe je online loten kan verkopen via Facebook, Twitter of mail.

Mocht je zelf geen loten willen verkopen, dan kan je altijd nog loten kopen via de algemene pagina van Flevo https://clubactie.nl/lot/zwem--en-waterpolo-vereniging-flevo/110137 zodat je in ieder geval de club steunt en zelf kans maakt op mooie prijzen!

Win-acties vanuit de Grote Clubactie

Loten verkopen doe je natuurlijk voor de club. Maar het is wel zo leuk als je zelf ook nog extra wordt beloond! Ook dit jaar geeft de Grote Clubactie weer veel gave prijzen weg aan de lotenverkopers.
Zo krijg je als je 20 loten of meer verkoopt een 20-loten-waardebon. En als je meer dan 40 loten verkoopt kan je jezelf opgeven voor de Kids-verkoopwedstrijd waarbij een Nintendo Switch met jouw favoriete spel te winnen is. Kijk voor alle winacties op https://www.clubactie.nl/lotenverkopers/win-acties/

Extra inkomsten hard nodig

Zoal al gemeld in de algemene leden vergadering van 6 juli jongstleden hebben we de inkomsten vanuit de verkoop van loten voor de Grote Clubactie hard nodig. Daarom doen we aan alle leden een dringend verzoek om te proberen zoveel mogelijk loten te verkopen. We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Indien er nog vragen zijn m.b.t. deze actie dan kunnen deze gesteld worden via de mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..