Flevo doet mee aan de Rabo ClubSupport | oktober 2020

De ClubSupport Campagne

Verenigingen spelen een belangrijke rol in de lokale samenleving. Rabobank Randmeren wil daarin een aandeel hebben. Zij organiseert daarom de Rabobank ClubSupport en ondersteunt zo het verenigingsleven in Bunschoten, Ermelo, Harderwijk, Nijkerk en Putten. Onze club is één van de ruim 150 deelnemers. Onder de deelnemende clubs wordt een bedrag van € 70.000,- verdeeld.

Hoe werkt het?

Leden van Rabobank Randmeren ontvangen op 5 oktober een e-mail met een inlogcode. Met deze code kunnen zij tot en met 21 oktober stemmen (ook via de RaboApp) op drie clubs. Iedere stem is geld waard. Bent u lid van Rabobank Randmeren, stem dan op onze club! En vraag familie, vrienden, buren en kennissen dit ook te doen. Kortom: we hebben iedereen nodig om een zo hoog mogelijk bedrag te verdienen.

Meer info: