Vanmorgen heeft Flevo te horen gekregen dat Deltasteur een officieel bezwaar heeft ingediend bij de KNZB betreffende het mee laten spelen van spelers uit een hogere klasse.

Inmiddels is Flevo bezig met een verweerschrift die morgen voor 12:00 op het KNZB kantoor dient te liggen.

Het is dus nog even afwachten tot donderdag 18:00 of het kampioenschap officieel is, dan volgt namelijk de uitspraak van de KNZB.

We hebben een reactie gehad vanuit de bond dat bezwaarschriften die binnen komen op 1 april niet behandeld worden. Het bezwaar van Deltasteur is daarmee afgewezen en heren 1 is dus definitief kampioen!!

Klik hier voor een verslag van de kampioenswedstrijd van Flevo H1