Flevo waterpolo jeugd onder de 17 jaar kampioen

Afgelopen zaterdag werden de jongens van Zwem- en Waterpolovereniging Flevo uit Nijkerk gehuldigd voor hun kampioenschap in Regio Oost Jongens <17 B3. Het gehele seizoen hebben zij goed gepresteerd. Er werd regelmatig met dubbele cijfers gewonnen en gemiddeld per wedstrijd maar liefst 15 doelpunten gemaakt.

Daarnaast hebben sommige jeugdspelers al de eer gehad om in te vallen bij de hogere seniorenteams om zo hun waterpolotalent te laten zien. Bij de thuiswedstrijd tegen streekgenoot DWK uit Barneveld was dit niet anders. Het publiek in zwembad Bloemendal in Nijkerk kon genieten van een doelpuntrijke wedstrijd (18-11).

Met dit kampioenschap onderstreept Flevo nogmaals dat er al weer een paar jaar een flinke stap is gezet in de ontwikkeling van getalenteerde jeugdspelers om zo het waterpolo op een hoger nivo te kunnen brengen.

Het team bestaat uit de volgende spelers: Joost Hanekamp, Jeroen de Heus, Anne Baarslag, Jelle Wiersma, Gijs de Ridder, Stan van de Pol, Jens Slofstra, Nick Blom, Mitchel Fennema, Evert Guliker, Bart van Meerveld, Pepijn Kwakkelaar en Nils Breeman.

Het  begeleidende team bestaat uit : Gert Bouw, Evan Guliker en Rob Breeman.

Met dank aan Haan Textieldiensten kregen zij ook een Flevo T-shirt met kampioenen erop aangeboden.

Taart voor de kampioenen

Medailles voor de Jeugd < 17 jr