Uitnodiging expeditie Flevokamp:

Ben jij stoer genoeg om de wildernis in te gaan? Durf jij zelf voor je eten te zorgen en ga jij tot het uiterste?

Dan is misschien EXPEDITIE FLEVO wel wat voor jou!

Op 4,5 en 6 september gaat Flevokamp de wildernis opzoeken en daarvoor nodigen wij jou uit!. Behoor jij tot kamp Oost, West, Thuis of Best? En kan jij in teamverband werken of ben jij beter in strijden om individuele immuniteit?

Tijdens het kamp dagen wij je uit om tot het uiterste te gaan en gaan we met zijn allen op zoek naar de echte ROBINSON! Ben jij 8 jaar* of ouder (tot jeugd t/m 17) en zou jij met ons dit avontuur willen aangaan? Dan kun jij je voor Flevokamp inschrijven!

* Let op! Ook de jongste kinderen moeten het volledige programma mee kunnen draaien!

Ook dit jaar kan er familie van Flevoleden mee op kamp. Na de inschrijvingen van de Flevoleden zullen we bekijken of er nog ruimte is en hoeveel niet-leden (wel kinderen / broertjes / zusjes van Flevoleden!) er nog mee zouden kunnen. Mochten er te veel hebben ingeschreven dan zullen we middels loting bepalen wie er mee kunnen.

Het kampgeld bedraagt €57,50 per persoon. Bij inschrijving machtig je Flevo om het kampgeld automatisch te incasseren.  Gelieve het digitale formulier voor 14-06-2020 in te vullen!

We komen na half juni met een reactie en met meer informatie!

Hopelijk durf jij het avontuur met ons aan en ga je mee op expeditie!

Namens het Flevokamp-team

Goos Drenth, Jelle Wiersma en Jette Bokkers