Flevo kampnieuws april 2013  - Flevo kamp van 13-15 september

Voor alle leden vanaf 1996 en later,

Beste allemaal,

In september organiseren wij weer het jaarlijkse Flevokamp voor alle leden vanaf 1996 en later. In de bijlage tref je de uitnodiging hiervoor aan.

De kosten voor het kamp bedragen € 45,00 per persoon. Inschrijven kan tot 1 juni a.s. door de antwoordstrook op de uitnodiging ingevuld in te leveren bij je train(st)er.

Verdere informatie vind je in de bijlage. Mocht je nog vragen hebben, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We hopen dat we er ook dit jaar weer een gezellig weekend met een flinke groep kinderen van kunnen maken!!

Met vriendelijke groet,

de ‘kamp’ commissie