Zwemafdeling - meivakantie

Aan alle zwemmers/ouders/verzorgers

Beste allen,

De zwemafdeling viert meivakantie van maandag 29 april t/m zondag 12 mei. In deze periode zijn er dus geen zwemtrainingen op dinsdag, donderdag en zaterdag. Wel is er een wedstrijd van de recreatieve meerkamp op zaterdag 4 mei, voor diegenen die hiervoor een uitnodiging (hebben) ontvangen. De zaterdagtraining van 27 april gaat wel door, die van 4 en 11 mei vervallen.

Zoals jullie gewend zijn proberen wij van de laatste donderdag (25 april) voor een vakantie altijd een speciale les te maken. Op veler verzoek willen wij deze keer de ouders/verzorgers de kans geven om tijdens de eerste training om 18.00 uur eens een sportief uurtje mee te zwemmen. Er wordt een normale training gegeven, zodat de ouders ook eens in de gelegenheid zijn om te ervaren hoe zo’n les is. We zijn benieuwd hoe iedereen het ervan afbrengt. Mocht het niet mogelijk zijn dat er een ouder mee zwemt, dan is bijvoorbeeld een opa of oma of broertje of zusje ook van harte welkom. We rekenen die avond natuurlijk op veel natte ouders en een lege tribune!

We wensen iedereen alvast een fijne vakantie toe met hopelijk wat warmer weer dan we de afgelopen maanden gewend zijn!

Met vriendelijke groet,

De zwemcommissie