Flevo wint dik in Zwolle en zijn daarmee kampioen

Zaterdag 22 april reisde het JO-17 team van Flevo af naar Zwolle voor hun laatste wedstrijd van dit seizoen . Via een video boodschap werden ze vlak voor de wedstrijd nog toegesproken door hun coach Wouter. Onder invaller coach Henk Klok wonnen ze met maar liefst 2-13. De doelpunten in deze wedstrijd werden gemaakt door: Storm de Jong (4), Branco Bolink, Lara van de Vliert (2), Jan Huizinga, Hidde Berculo, Christijn Drenth, Vlinder de Jong en Sebastiaan Muller (1). Officieel zou het team nog een wedstrijd moeten inhalen tegen Proteus uit Twello, Maar omdat nummer 2, de Houtrib uit Lelystad, Flevo niet meer kan inhalen wordt deze wedstrijd waarschijnlijk niet meer gespeeld.

De kampioenen stapten na de wedstrijd in een Hummer limousine, en gingen zo vanuit Zwolle richting het Jaap van de Krol Bad.

Daar werden (aanvoerder) Lara, Christijn, Vlinder, Lisa Sebastiaan, Jan, Sofie, Guus, Branco, Hidde, Storm en Nora (keepster) door voorzitter Henno Koelewijn gefeliciteerd met het kampioenschap en kregen ze allemaal hun medaille. De voorzitter noemde ook nog Dennis, die helaas niet bij de wedstrijd kon zijn, maar het hele jaar een mooie bijdrage heeft geleverd aan het kampioensteam. De ontbrekende coaches Wouter Haandrikman en Roel Gijtenbeek werden genoemd en bedankt. Goos Drenth feliciteerde de kampioenen namens de waterpolo commissie.

Flevo JO17 voorafgaande aan de wedstrijd

Het team voorafgaande aan de wedstrijd

Blijdschap na de wedstrijd

Flevo wordt gefeliciteerd door thuisploeg Swol 1894