Beste Flevo leden,

We starten in het voorjaar weer met het groenonderhoud bij het zwembad, een taak waar wij als vereniging veel geld voor krijgen en noodzakelijk is om (delen) van onze begroting te kunnen sluiten.

Dit onderhoud vind plaats op een aantal zaterdagen en je krijgt hiervoor 50 punten.
Als je dus 2x deelneemt, heb je al voldaan aan het gestelde aantal vrijwilligerspunten!

Hieronder vind je de lijst met de onderhoudsmomenten:

10 juni
1 juli
22 juli
12 augustus
2 september
23 september

Het einde van het seizoen nadert, deze loopt qua vrijwilligers tot 1 juli, er zijn dus nog enkele momenten beschikbaar om je punten te halen. In totaal zijn er nog ruim 1500 punten te verdienen.

Mvg,

Richard Deuzeman