FLEVO VERENIGT SPONSOREN.

Vorig jaar is Zwem- en Waterpolovereniging Flevo gestart met een project om allen leden te voorzien van clubkleding. In een tijd waarin sponsorgelden niet voor het oprapen lagen was dit een uitdaging. Deze week is het project gerealiseerd en hebben alle leden een door Flevo zelf ontworpen clubshirt, broekje en sporttas ontvangen. Het unieke is van dit project is dat het gesponsord wordt door maar liefst 6 sponsoren, te weten Sportcafé Bloemendal, CSI, Praktijk voor verloskunde De Oorsprong, Haan Textieldiensten, Studio Nijkerk en Nootzaak. Door sponsorbedragen aantrekkelijk te houden en meerdere sponsoren vast te leggen is het gelukt om voldoende geld binnen te halen en de kleding te bekostigen.

Kleding Sponsoren (najaar 2015)

Op de foto de kleding sponsoren van Flevo, met Taco Dirksen en Henno Koelewijn namens het bestuur van Flevo.