Aankondiging Zwemvierdaagse

In de eerste week van februari 2016 is zwembad Bad Bloemendal in Nijkerk wederom het toneel voor enthousiaste zwemmers. Dit jaar is gekozen om het over kerst en oud en nieuw heen te tillen. Tijdens de altijd gezellige Zwemvierdaagse, is iedereen welkom om baantjes te komen zwemmen. Op de vijfde en tevens laatste dag mag je je verdiende medaille komen ophalen. Er hoeft uiteraard maar vier avonden gezwommen te worden. Meer informatie zal in de aankomende weken volgen via de social media en de kranten.