Flevobal weer een succes!

Veel Flevoleden hadden zaterdag 25 augustus de weg naar het zwembad weer begonnen. Voor het jaarlijks terugkerende Flevobal. Ruim 60 enthousiastelingen streden in gemixte teams om de eer. Er werd gestreden op hoog niveau. Het spel werd onderbroken voor iets nieuws. Spijkerslaan in het water. Dit leverde hilarische beelden op. Na het toernooi genoten de deelnemers van een prima verzorgde bbq. Het toernooi werd afgesloten met de inmiddels traditionele eendjes race waarbij mooie prijzen te winnen waren. De organisatie kan terug kijken op een geslaagd evenement. Tot volgend jaar!

Ook fotograaf Harry Koelewijn was aanwezig met zijn camera, van hem ontvingen we de bijgaande beelden. Waarvoor dank!

Link naar alle foto's

Spijkerslaan in het water