Paas eieren zoeken weer een succes

Zo'n 30 kinderen waren op 2e paasdag met hun ouders naar Bad Bloemendal gekomen om met de paashaas te zoeken naar de verstopte eieren.

Paashaas bij Flevo

De kinderen en ouders werden om 09.00 uur ontvangen met koffie, limonade en koek in Sportcafe Bloemendal. Nadat alle kinderen waren ingeschreven en de uitleg had plaats gevonden gingen ze de verstopte (papieren) eieren zoeken in het bos tegenover het zwembad.

Zoeken in het bos

Tussen de eerste en de tweede zoekronde konden de ouders en kinderen zich weer even opwarmen bij Ad met een lekker warm bakje koffie of ranja voor de kids. Daarna volgde de tweede zoek ronde. Na een half uurtje waren alle eieren opnieuw gevonden en volgde binnen de prijsuitreiking door de Flevo paashaas.

Prijsuitreiking

Organisatie weer bedankt voor dit leuke evenement, de kids hebben genoten.

Tafel met de prijzen

De prijzen waren beschikbaar gesteld door de Boni Nijkerk. De koffie en koek werd aangeboden door Ad van Sportcafé Bloemendal.

Bedankt allemaal !

Groepsfoto Pasen 2013