Beste sportievelingen van Flevo,

Onze sponsor Dick Loos gaat zich inzetten voor het goede doel en wil helpen kinderen met Duchenne en hun ouders te ondersteunen. Wij kunnen ook een steentje bijdragen. Zie hieronder wat je kunt doen!

20 april is er een spinning event georganiseerd door de Keibikers. Dit zijn vier mountainbikers (waaronder Dick Loos) die in september een week lang elke dag 100 km gaan fietsen van Frankrijk naar Nederland. Om aan deze tocht te mogen deelnemen moet er startgeld betaalt worden wat naar de Duchenne heroes gaat (het goede doel waarvoor wordt gefietst). Om deze mannen te helpen met het halen van hun startgeld kan je deelnemen aan het spinning event of gewoon een bijdrage leveren.  Natuurlijk is niks verplicht, maar elke euro word gewaardeerd!

Voor meer info www.keibikers.nl