Veluwe Wandeltocht (zaterdag 30 mei 2015)

-----------------------------------

Update: 9 april 2015:

Beste allen,

Een paar weken terug stuurden wij onderstaande mail over de Veluwe Wandeltocht. We kunnen melden dat er voldoende animo is om met een groep Flevo-leden zowel aan de 10 km als aan de 15 km mee te doen. Heb je je hiervoor aangemeld, dan ontvang je t.z.t. meer informatie.

Natuurlijk zou het leuk zijn om met een zo groot mogelijke groep mee te doen. We zijn dan ook op zoek naar nog meer enthousiaste wandelaars! Wil je toch nog meedoen? Meld je dan alsnog aan. Dit kan nog tot en met 15 mei a.s. Lever het invulformulier met het geld (€ 3,50 per wandelaar) in een gesloten envelop met daarop je naam in bij je trainer.

BELANGRIJK VOOR MEERKAMPZWEMMERS:

Willen alle meerkampzwemmers via het formulier laten weten of ze op 30 mei al dan niet beschikbaar zijn voor de meerkampwedstrijd in 't Harde (buitenbad). Dit graag zo spoedig mogelijk! Wij hebben deze gegevens dringend nodig i.v.m. het inschrijven!

Met vriendelijke groet,

Jolanda Kleter

-----------------------------------

Hallo allemaal,

Het duurt nog even, maar op zaterdag 30 mei a.s. vindt de jaarlijkse Veluwe Wandeltocht plaats. Net als vorig jaar willen we graag met één of meerdere groepen van Flevo meedoen. Daarvoor hebben we jullie natuurlijk nodig! Zowel waterpoloërs als zwemmers, jong en oud, zijn van harte welkom, en natuurlijk ook ouders/verzorgers en kinderen van. Heb je zin om mee te doen, vul dan het formulier in de bijlage in (eerst even printen) en lever dit samen met het inschrijfgeld van € 3,50, in een gesloten envelop met daarop je naam, in bij je trainer. Doe dit uiterlijk zaterdag 4 april a.s.

Aan de hand van de reacties wordt besloten of we inderdaad met alle genoemde afstanden meelopen, of dat we dit beperken. Mocht de door jou gekozen afstand niet worden gewandeld, dan krijg je de keuze aan te sluiten bij een andere afstand, of je krijgt je geld terug.

EXTRA INFORMATIE VOOR MEERKAMPZWEMMERS

Op deze dag is ook de laatste meerkampwedstrijd in het buitenbad in 't Harde. Het is helaas wat tijd betreft niet haalbaar om eerst te wandelen en dan naar de wedstrijd te gaan. We begrijpen dat er kinderen zijn die liever meedoen met de Wandeltocht, al dan niet met Flevo. Graag horen we van jullie wat je voorkeur heeft: wandelen of de wedstrijd. Kinderen die normaal gesproken altijd met de Meerkampwedstrijden meedoen worden dus dringend verzocht om hoe dan ook het formulier in te vullen! Als je niet met ons meewandelt, hoef je er dan natuurlijk geen geld in te doen en kun je het formulier gewoon los aan de trainer geven.

We hopen dat we net als vorig jaar weer met een enthousiaste groep wandelaars kunnen starten zodat we kunnen laten zien wat een leuke club we hebben. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je die stellen aan Jolanda Kleter.

Met vriendelijke groet,

Jolanda Kleter