WP trainingen tot en met de zomervakantie:

WP zomer 2015 (1)

Jeugd

De jeugd traint in april volgens het normale rooster (met uitzondering van maandag 27 april i.v.m. koningsdag). Per ingang vanaf 1 mei gaan we terug naar 1 training per week.

Jeugd <13 , <15 en minipolo             Vrijdag 18:00-19:00

LET OP: uitzondering hierbij is vrijdag 15 mei (hemelvaartweekend), deze vrijdag wordt er NIET getraind. De laatste training voor dit seizoen voor de jeugd zal zijn op vrijdag 29 mei.

Senioren

De senioren trainen in april volgens het normale rooster (m.u.v. maandag 27 april i.v.m. koningsdag). Vanaf 1 mei zullen de trainingen vervallen. Voor de dames geldt dat de laatste training op dinsdag 28 april zal plaats vinden en voor de heren is dit donderdag 30 april.

We zijn momenteel nog de mogelijkheden aan het bekijken voor de zomertrainingen aangezien het gebruikelijke buitenzwembad nu niet meer beschikbaar is.  Zodra hier meer over bekend is wordt dit ook op de website gepubliceerd.

WP zomer 2015 (2)