Zwem4daagse nov 2014 in Nijkerk

Zwem4daagse nov 2014

In de week van 4 t/m 7 november organiseerde Zwem- en Waterpolovereniging FLEVO de Zwem4daagse. Sinds een aantal jaar weer een terugkerend evenement in Nijkerk. De hele week zwommen 153 zwemmers hun banen in het bad. In het instructie bad werden verschillende demonstraties gegeven ter pormotie van de zwemmen en waterpolo. Door de inzet van vele vrijwilligers was het een geslaagd evenement. Zoals elk jaar was er een beker voor de school met de meeste deelnemers. Van elke basisschool in Nijkerk waren er deelnemers. Maar school Holk won met 14 deelnemers voor de 2e keer de beker. Deze kregen ze vrijdagavond bij de afsluiting van de zwem4daagse uitgereikt door de voorzitter van zwem- en waterpolovereniging FLEVO.

School Holk - zwem4daagse nov 2014

Link naar meer foto's: Met dank aan Harry Koelewijn