Winnaars taart Boni-actie

I.v.m. de muntjesactie van de Boni stonden jeugdleden van de zwemafdeling van Flevo op zaterdag 25 oktober jl. in de Boni aan het Wheemplein om onze vereniging te promoten. Zij vroegen de Boni-klanten om hun muntjes in de Flevo-koker te storten. Dit leverde veel extra muntjes op, wat uiteindelijk zal resulteren in een leuk bedrag voor onze clubkas. Mensen die hun muntjes afstonden mochten raden hoeveel badeendjes er in een bak zaten. Dat waren er 74.

Twee keer werd het juiste antwoord gegeven. Aura Peeters wist met een beetje hulp van haar vader precies hoeveel eendjes er waren. De andere winnares kwam met wat reken- en telwerk tot het juiste getal. Leuk was dat dit een oude bekende van Flevo was, mevrouw Scheffer!

Aura Peeters

De winnaars kregen afgelopen weekend een heerlijke Grootmoeders Appeltaart overhandigd, gemaakt bij en gesponsord door De Postkamer.

Fam. Scheffer

Op 22 november a.s. is onze vereniging nogmaals vertegenwoordigd bij Boni Corlaer, dit keer door jeugdleden van de waterpolo-afdeling. We wensen ze veel succes en hopen dat ook zij veel muntjes binnenhalen!

De zwemmers