WP trainingsrooster t/m zomervakantie 2016

We trainen op de reguliere tijden, maar hier en daar zijn wat uitzonderingen.
Kijk goed bij je eigen trainingsgroep en je weet wanneer er NIET getraind wordt.

Senioren
Alle seniorenteams trainen door t/m 30 april volgens het reguliere rooster.  Vanaf 1 mei t/m 21 mei wordt er getraind met een aangepast rooster om het seizoen rustig aan af te bouwen. Zoals jullie zien gaan alle heren dan tegelijk trainen op een instuiftraining.

Dames

• vanaf 1 mei    alleen op dinsdag van 19:45-21:00 uur

Heren (allen)

• vanaf 1 mei    alleen op donderdag van 19:45-21:00 uur

Hierop zijn de volgende uitzonderingen:
-Dames  maandag 28 maart (2e Paasdag)
-Heren   donderdag 5 mei (hemelvaart / bevrijdingsdag)

Jeugd <13 en <17
Deze 2 groepen jeugd trainen volgens het reguliere rooster van 2x per week t/m 30 april.
Vanaf 1 mei t/m 30 juni is er een aangepast rooster van 1x per week. Dan wordt er alleen op de vrijdagavond op de gebruikelijke tijd van 18:00-19:00 getraind.

Hierop zijn de volgende uitzonderingen, dan wordt er NIET getraind:

• Vrijdag 25 maart     (Goede vrijdag)
  • Maandag 28 maart  (2e Paasdag)
  • Maandag 25 april, vrijdag 29 april, vrijdag 6 mei (meivakantie)

Aangepaste training:
-Maandag 18 april trainen van 18:45-19:45 !!
(speciale training in combinatie met de dames i.v.m. Boerenmaandag

Jeugd <11 jaar/ Minipolo
Deze groep jonge poloërs blijven dit seizoen 2x per week trainen t/m 30 juni. Zij spelen dit seizoen nog geen competitie en kunnen zich d.m.v. trainingen/ oefenwedstrijden toch blijven ontwikkelen om na de zomerstop aan de competitie te gaan deelnemen.

Hierop zijn de volgende uitzonderingen, dan wordt er NIET getraind:
-dinsdag 23 februari     (voorjaarsvakantie, trainen alleen op vrijdag)
-vrijdag 25 maart         (Goede vrijdag)
-Dinsdag 26 april, vrijdag 29 april, dinsdag 3 mei, vrijdag 6 mei (meivakantie)

Mochten er nog vragen zijn over het trainingsrooster, spreek ons even aan of mail ons.

WP Commissie