Flevo doet weer mee aan de Veluwe Wandeltocht op zaterdag 28 mei

Hallo allemaal,

Ook dit jaar willen we met Flevo meedoen met de Veluwe Wandeltocht op 28 mei a.s. We zouden het erg leuk vinden als we met een grote groep Flevo-wandelaars aan Nijkerk kunnen laten zien wat een leuke vereniging we zijn, daarom sturen we deze e-mail lekker op tijd. Gelukkig hebben we dit jaar geen wedstrijden op deze dag en kan dus iedereen die wil lekker met ons komen wandelen. We hopen dat we in onze wandelgroep ook weer veel waterpoloërs en minipoloërs zullen zien.  Niet alleen de jeugd is welkom maar natuurlijk ook senioren!

Wij willen jullie de gelegenheid geven om uit twee afstanden te kiezen, 10 of 15 km. Wij denken dat iedereen dit wel kan lopen omdat we natuurlijk een sportieve vereniging zijn. Probeer met zoveel mogelijk andere zwemmers, waterpoloërs of minipoloërs van de vereniging af te spreken, zodat je onderweg lekker kunt kletsen en dan loop je de 10 km of zelfs de 15 km makkelijk uit. De start van de 15 km is om 12.30 uur, verzamelen op het veld om 12.00. De start van de 10 km is om 13.30 uur, verzamelen op het veld om 13.00 uur.

Het is de bedoeling dat de groepen van beide afstanden bij het spoor op elkaar wachten zodat we als een grote groep van de door de binnenstad zullen lopen, waarbij we de vlag meenemen en natuurlijk allemaal het Flevo-shirt dragen. Ouders of andere familieleden zijn natuurlijk ook van harte welkom om mee te wandelen, dan ook graag in Flevo kleuren. Eventueel zijn er nog blauwe shirts beschikbaar.

Vind je het leuk om met de groep van Flevo aan de wandeltocht mee te doen, meld je dan aan voor 10 mei a.s. Dit kan door het strookje onderaan deze e-mail in te vullen en samen met gepast geld in een gesloten enveloppe met daarop je naam in te leveren bij Margreet Blom of bij je trainer. De kosten voor deelname bedragen € 4,00.

We hopen op veel inschrijvingen en natuurlijk op heerlijk wandelweer op 28 mei.

Hartelijke groet,

Margreet Blom