Speciale training: Mini & Maxi

Zoals jullie wel van ons gewend zijn bij de laatste training voor een schoolvakantie, is er bij het zwemmen op donderdag 16 oktober a.s. weer voor een speciale training. Het thema van de eerste training van 18.00 – 18.45 uur zal zijn ‘Mini & Maxi'.

Alle zwemmers van het eerste uur (de Mini's) mogen een 'Maxi' meebrengen om met ons mee te doen. Een Maxi is een volwassene, bijvoorbeeld je moeder, je vader, je buurman, je oppas, je oma of je opa of je lievelingsoom of -tante. De Maxi's kunnen gerust zijn, de training wordt wel enigszins aangepast. We verwachten geen 100 meter vlinderslag.....   We hopen op een goede opkomst en een gezellige training.

Herfstvakantie

In verband met de herfstvakantie vervallen de zwemtrainingen op dinsdag 21, donderdag 23 en zaterdag 25 oktober. Op zaterdag 18 oktober wordt er wel getraind.

de Zwemcommissie