Zwem4daagse 3 - 7 november in Nijkerk:

Van maandag 3 t/m vrijdag 7 november organiseert Flevo weer de jaarlijkse zwem4daagse. Er kan dagelijks tussen 18.15 en 20.00 uur gezwommen worden. Vier keer zwemmen levert een mooie medaille op. Voor de school met de meeste deelnemers is er uiteraard weer een prachtige beker te verdienen! Verder is er in het kleine bad ook iedere avond wat leuks te beleven. Op vrijdagavond is er na afloop van de zwem4daagse gratis discozwemmen, exclusief voor deelnemers.

Zwem4daagse

Informatie Zwem4daagse

• voorverkoop € 7,50
  • verkoop op maandag 3 en dinsdag 4 november € 10,00