Flevo Heren 2 wint in Ermelo van ZEW 1

Op een koude zaterdagmiddag vond de wedstrijd tussen ZEW Ermelo 1 en Flevo Nijkerk 2 plaats in zwembad Calluna in Ermelo. Vanaf het begin was het een spannende wedstrijd, met gelijk opgaande periode standen van 2-2, 3-1, 2-3 en 2-4.

De wedstrijd werd geleid door slechts één scheidsrechter, wat het voor beide teams extra uitdagend maakte. Bovendien had de jurytafel problemen met de wedstrijdklok en het plaatsen van de p-tjes bij de juiste spelers, wat leidde tot enige verwarring op het veld.

Van Flevo Nijkerk was topscoorder Patrick afwezig, maar Corné van Heren 3 viel in en bleek een waardevolle aanvulling te zijn voor het team. Tim steeg boven zichzelf uit in de verdediging, en Ruben benutte twee strafworpen. Ook Richard was lekker bezig met een aantal intikballetjes. Ook Rogier had weer een paar goede reddingen.

Uiteindelijk bleek Flevo Nijkerk te sterk en wonnen ze de wedstrijd met 9-10. Door deze overwinning steeg Flevo naar plek 4 op de ranglijst. Het was een spannende wedstrijd tot het einde, en ondanks de uitdagingen die het team tegenkwam, hebben beide teams hun best gedaan en een goede wedstrijd geleverd.

Doelpunten Flevo: Richard Deuzeman 4, Ruben van den Bor 3, Corné van der Tang 2 en Remy Haverlag 1.

Verslag geschreven grotendeels door een AI-chatbot.