Clubkampioenschappen 23, 28 en 30 juni 2016

Beste leden,

De maand mei is al voor meer dan de helft voorbij en dus is de zomervakantie niet meer zo ver weg. Over een paar weken zit het seizoen 2015-2016 er alweer op en is het tijd voor de zomerstop. Als altijd willen we het seizoen afsluiten met de clubkampioenschappen. Deze worden gehouden op donderdag 23 juni, dinsdag 28 juni en donderdag 30 juni a.s. Als bijlage tref je de uitnodiging hiervoor aan. Iedereen is welkom, zowel zwemmers als waterpoloërs!

Je kunt je aanmelden door de invulstrook, die onderaan dit bericht staat, ingevuld terug te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door de invulstrook in te leveren bij de train(st)er. Dit kan tot en met zaterdag 4 juni a.s. Wanneer je de invulstrook niet inlevert, kun je niet meedoen. Hierop worden geen uitzonderingen gemaakt. Ben je nieuw en snap je niet helemaal wat de bedoeling is, vraag het dan even aan je train(st)er.

We hopen op veel deelnemers en natuurlijk ook op veel snelle en/of originele estafetteteams!

Met vriendelijke groet,

de zwemcommissie