Flevokamp 9 - 11 september 2016

Beste allemaal,

Jullie dachten misschien al dat het dit jaar niet door zou gaan. Maar nee hoor, natuurlijk wordt ook dit jaar in september het altijd supergezellige Flevokamp georganiseerd. Vanaf nu kan er ingeschreven worden. Wees er snel bij, vol = vol!

In de bijlage treffen jullie een brief met informatie aan, met daarbij een inschrijfformulier en een machtiging voor automatische incasso. Wil je mee (natuurlijk wil je dat!), lever de formulieren dan volledig ingevuld en ondertekend in bij je train(st)er of ingescand via een antwoord op deze mail.

Alle jeugdleden, zwemmers en waterpoloërs, geboren in 2000 of later zijn van harte welkom in het weekend van 9 t/m 11 september a.s. in Putten. Wil je de pret eigenlijk niet missen, maar vind je het (nog) niet zo fijn om te blijven slapen, ook dan kun je gewoon meedoen. Vul in dat geval op het formulier in dat je niet blijft slapen.

We hopen weer zoveel mogelijk jongens en meiden te mogen begroeten in september!

Vriendelijke groet,

De kampcommissie,