Te koop: Flevo jubileum badlaken

In 2013 bestaat Flevo 80 jaar (1933-2013). In het kader van de 2e super saturday hebben we een uniek  jublieum badlaken (formaat 70x140) laten maken.

Op zaterdag 13 april is deze gepresenteerd en kon men hiervoor intekenen. We willen de overige leden van Flevo ook de kans geven om in het bezit te komen van deze unieke aanbieding. Tot en met 23 april is het mogelijk om dit schitterende Flevo badlaken (alsnog) te bestellen.

De kosten zijn 20 euro, de gehele opbrengst komt ten goede voor Flevo.

Unieke Flevo 80 jaar badlaken

Bestellen kan door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  uiterlijk tot en met 23 april 2013

{jcomments off}