Supersaturday staat op de kaart!

(en….…. volgend seizoen op het rooster)

Vorig seizoen is er al een begin mee gemaakt, de dames hadden de aftrap en Heren 1&3 volgden hierop. Dit jaar begint de Supersaturday al vastere vorm te krijgen en het is de bedoeling om hier een jaarlijks terugkerend fenomeen van te maken waar alle seniorenteams 1x per seizoen hun steentje aan bijdragen.

Wat maakt een Supersaturday?

1)        Er spelen op deze avond diverse teams van Flevo thuiswedstrijden, waardoor er genoeg publiek, andere verenigingen en enthousiaste leden aanwezig zijn.

2)       De organiserende teams bedenken een gezellige avond, soms tegelijk met een leuke sponsoraktie voor al deze mensen. De teams zijn vrij om iets te bedenken, originaliteit wordt gewaardeerd!

3)       Dit gaat in overleg met Ad die tenslotte zijn sportkantine ook ter beschikking stelt en soms wel meer (super!).

4)      En tenslotte (maar niet geheel onbelangrijk) dit levert weer geld op voor onze club.

Om gelijk bij het laatste punt stil te blijven staan, wil ik gelijk de opbrengst van de 2e helft van het seizoen met jullie delen. De laatste Supersaturday (organisatie 8 maart/ dames 1&2) heeft een bedrag opgeleverd van EUR 232,70. Zeker een mooi bedrag waar we als vereniging blij mee zijn. Het vermoeden is echter wel dat iedereen zijn laatste centen verspeelt heeft op de Supersaturday van 1 maand eerder op 8 februari. Deze oergezellige avond georganiseerd door heren 2&4 heeft namelijk maar liefst EUR 600,=  opgehaald!!! Hulde aan de mannen van deze teams.

Bij deze willen we de mensen die aan beide Supersaturdays hebben meegeholpen enorm bedanken. Soms valt het niet mee om wat te bedenken, of soms is de tijd een beetje kort voor de organisatie of soms is het wel even een drempeltje over om iets te gaan doen… maar uiteindelijk stonden de teams daar wel en is er een mooi resultaat behaald. Voor nu zou ik zeggen behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar een leuke trend zou het wel zijn.

Daarom….volgend seizoen zullen er meer Supersaturdays gaan volgen. Aan het begin van het seizoen zullen wij de aanvoerders van de teams mailen wanneer zij hun kunsten mogen tonen (naast de kunsten in het water). Schroom niet om alvast je creatieve brein te prikkelen en alvast een lumineus idee naar boven te laten borrelen.

Flevo Waterpolocommissie

Margrita Bolink