Mijn Zwemcoach

Zwemmen is goed voor de gezondheid, ontspannen en voor iedereen! Het is een populaire sport en bovendien voor iedereen toegankelijk. De zwemsport is geschikt voor jong en oud en kan worden beoefend op ieder niveau.

Je hoeft geen lid te zijn van een zwemvereniging om te zwemmen. Maar waar moet je als individuele zwemmer dan terecht voor je vragen, persoonlijke trainingsschema’s of deskundig advies? Mijn Zwemcoach biedt uitkomst. Voor slechts €29,95 ben je een jaar lang lid van de online zwemcoach en verzekerd van Jacco’s (Verhaeren) advies.

Mijn Zwemcoach is je online coach en helpt je bij het bereiken van je persoonlijke doel. Voordat je aan de slag gaat, bepaal je samen met Jacco Verhaeren je huidige zwemniveau en stel je je eigen trainingsschema samen om vervolgens van start te gaan. Gedurende de trainingsperiode ontvang je handige tips en tricks. Mocht je alsnog vragen hebben, dan kun je deze altijd online aan Jacco Verhaeren of één van de andere experts stellen. Daarnaast biedt Mijn Zwemcoach je de gelegenheid om deel te nemen aan clinics en evenementen, krijg je korting op artikelen uit de webshop en korting tickets van belangrijke zwemevenementen in Nederland.

Mijn Zwemcoach stuurt je goed verzekerd het zwembad in. Met het afsluiten van een lidmaatschap val je gedurende de looptijd van het lidmaatschap onder de collectieve verzekering voor aansprakelijkheid en ongevallen. De verzekering geldt tijdens een bezoek aan een zwembad of bij deelname aan een zwemevenement dat wordt georganiseerd door of onder toezicht staat van de KNZB.

Voor meer info, zie www.mijnzwemcoach.nl