De mannen van Flevo gingen met goede moed naar de tweede wedstrijd van het jaar. Voor deze uitwedstrijd ging men ditmaal naar Ede, tegen Polar Bears H5.

Flevo begon goed, binnen de eerste periode stonden de Nijkerkse mannen met 5-0 voor, Evert Guliker (0-1), Jelle Wiersma (0-2 en 0-5), Nick Geluk (0-3) en Patrick Zwart (0-4).

De tweede periode waren de mannen weer goed bezig. Met 3 prachtige goals van Patrick Zwart (0-6), Piet Heimen Bokkers (0-7) en Evert Guliker (1-8).

In de derde periode nam de snelheid van de goals aardig af, alleen via Nick Geluk (1-9) en Piet Heimen Bokkers (1-10) hadden een paar ballen het net van de tegenstanders geraakt.

De vierde en laatste periode hadden Piet Heimen Bokkers (1-11), Evert Guliker (1-12) hadden goals in de legitieme tijd gemaakt.
Met de prachtige actie van Matthijs Jut in de allerlaatste seconde werd nog een strafworp gekregen. Deze werd goed inschoten, en zo bepaalde Matthijs Jut de eindstand (1-13).

De mannen hadden dus een flinke uitslag gemaakt. Dit kwam door een goede samenwerking, knap keeperswerk door Tycho van den Brom en uiteraard mooie schoten
van het team.

Doelpunten Flevo: Piet Heimen Bokkers, Evert Guliker (3) Nick Geluk, Patrick Zwart, Jelle Wiersma (2) en Matthijs Jut (1).